Педагогічна інноватика

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту,
особливий зв’язок між інтелектуальним життям особистості 
і прояви  її сил в активній діяльності.

В.Сухомлинський

Тема веб-квесту: Особливості використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання

Анотація (короткий опис): 
Здатність до творчого осмислення та творчого використання на практиці здобутих компетенцій необхідна людині впродовж усієї трудової діяльності. Її формування відбувається в шкільні роки і велику роль у цьому відіграють заняття трудового навчання. Вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати творчу особистість учня.

Очікувані цілі: 
Підвищення компетентності педагогів щодо особливості використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання

Автор веб-квесту: 
старший викладач кафедри професійної освіти та менеджменту Пінчук Діана Миколаївна

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі
+
2
Унікальність та оригінальність інформації
+
3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)
+
4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
+
5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
+
6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
+
7
Доцільність використання інтерактивних елементів
+

Рекомендовані джерела: 

№ з/п
Рекомендовані джерела
1
2
3
    4
5



"Инновация отличает лидера от догоняющего" Стив Джобс



Ролі та завдання:
Роль 1. Учитель - теоретик: вивчає передові літературні джерела з питань педагогічної інноватики, інноваційних технологій в освіті
Роль 2. Учитель - історик: аналізує історичну складову з питань  інноваційних технологій.
Роль 3. Учитель - дослідник: досліджує особливості інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Роль 4. Учитель - практик: створює приклад уроку з використанням інноваційних технологій


Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

"Если вы хотите стать на путь инноваций, то вы должны, быть способны на интуитивные суждения" Фред Смит  


Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Тимащук О.В

Дурманов О.М.


Групова робота
Онлайн газета



Немає коментарів:

Дописати коментар