Соціально-гуманітарні дисципліни

Тема веб-квесту: Формування патріотизму та збереження національної ідентичності особистості в контексті глобалізаційних тенденцій та викликів часу (на матеріалі життя та творчості Миколи Руденка)


Анотація
 (короткий опис): в ході аналізу діяльності Героя України, засновника УГГ формується чітка громадянська позиція слухачів 

Очікувані цілі
: ознайомлення слухачів курсів підвищення кваліфікації з непересічною постаттю в українському культурному та політичному дискурсі, застосування отриманої інформації та навичок у педагогічній діяльності та представлення дослідження засобами ІКТ

Автор веб-квесту
: Мазуренко Володимир Олексійович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 

№ з/п
Рекомендовані джерела

Вчителі
1
2

Історики
3
4

Літературознавці
5
6
7


Журналісти
8
9
10
Ролі та завдання:
Роль 1
Вчителі
Теоретико-методологічні засади патріотичного виховання дітей та учнівської молоді
1.                На основі яких національних та європейських цінностей слід формувати нового українця?
2.                Яка мета патріотичного виховання української молоді?
3.                На яких принципах ґрунтується національно-патріотичне виховання молоді?
4.                Яким чином можна впливати на формування світоглядних позицій підростаючого покоління в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів в Україні?


Роль 2
Історики
Як немає людини без самолюбства, так немає людини без любові до
Батьківщини, її історії
1.     Яке об’єднання діячів українського правозахисного руху, утворене в Україні 9 листопада 1976 року?
2.     Хто очолював УГГ?
3.     Кого у 1988 Філадельфійський освітньо-науковий центр визнав «Українцем року» за непохитну стійкість в обороні національних прав українського народу і його культури?
4.     Який орден отримав очільник УГГ за правозахисну діяльність?

5.      У якому році на Софійській площі в Києві відбулося Всеукраїнське народне віче на підтримку Акту про державну незалежність України?
Роль 3
Літературознавці
«Я важко жив. Мені було
Не до розваг у світі цьому,
Де так сплелось добро і зло,
Як світло й тьма в відлунні грому.
М. Руденко

1. За який твір М. Руденку присуджена Державна премія ім. Т.Шевченка в галузі літератури?
2. Чи можна вважати лірику поета відображенням епохи, у якій жив і творив М. Руденко?
3. Які проблеми державного та планетарного масштабів розкрив М. Руденко в науково-фантастичному романі «Син Сонця – Фаетон»?


 Роль 4

Журналісти

Микола Руденко. Небезпечний правдолюб


1. Ознайомтеся із інтерв’ю Овсієнка В.В. Які почуття викликають в М. Руденка спогади про створення УГГ? Чому?
2. Яка прес-конференція для іноземних журналістів змінила життя поета, письменника, громадського діяча назавжди? Чому?

3. Ознайомтеся зі статтею «Предтеча дня сьогоднішнього: національний і державницький масштаби творчості Миколи Руденка» і уявіть, що маєте нагоду задати письменнику декілька питань. Запишіть 5 питань до М. Руденка. 

Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Дубина Іван Іванович

Хорощенко Григорій Миколайовичї

Групова робота
Онлайн газета



Немає коментарів:

Дописати коментар