Методика

Тема веб-квесту: Використання конструкційних матеріалів у виготовленні виробів побутового та інтер'єрного призначення.(трудове навчання)

Сучасний урок фізичної культури, який він? (фізична культура)

Анотація (короткий опис)


Трудове начання. Веб-квест призначений для удосконалення теоретичних знань вчителів трудового навчання, які викладають Фізичну Культуру та предмет Захист Вітчизни. Ролі та завдання дозволяють учасникам провести пошукову роботу щодо різновидів конструкційних матеріалів які використовуються в виготовленні виробів побутового та інтер'єрного призначення. Скласти перелік виробів які виготовляють з даних конструкційних матеріалів. А також вчителі посилять особистий рівень знань з трудового навчання, що допоможе їм підвищити професійну компетентність.

Фізична культура. веб-квест з теорії та методики фізичної культури розроблений для вчителів фізичної культури

Очікувані цілі: 

Трудове начання. Посилення рівня професійної компетенції з трудового навчання щодо зазначеної тематики веб-квесту з метою удосконалення професійних навичок роботи з учнями в навчально-виховному процесі.

Фізична культура. Познайомити з технологією Web-квест, поглибити та узагальнити знання учителів про сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури.

Автор веб-квесту: Крот Галина Вікторівна, старший викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти;


Деменков Денис Вікторович, старший викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти. 



Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела (Трудове навчання): 


Рекомендовані джерела (Фізична культура): 

Ролі та завдання:

Трудове навчання.
Роль 1 Столяри: визначають породи деревини та види деревинних матеріалів. Характеризують властивості деревини, деревинні матеріали, вади деревини. Складають перелік виробів побутового та інтер'єрного призначення, які можна виготовити з деревини та деревинних матеріалів.
Роль 2 Слюсарі: характеризують види тонколистового металу, способи їх виготовлення, види та властивості дроту. Визначають чавун, види сталей, профілі сортового прокату. Складають перелік виробів побутового та інтер'єрного призначення, які можна виготовити з металу та дроту.
Роль 3 Хіміки: Визначають та характеризують конструкційні матеріали хімічного походження та композиційні матеріали. Складають перелік виробів побутового та інтер'єрного призначення, які можна виготовити з матеріалів хімічного походження та композиційних матеріалів.

Фізична культура.

Роль 1.  Науковці: Розкрити сучасні підходи до організації та проведення уроків
фізичної культури за допомогою аналізу науково-методичної літератури.

Роль 2. Педагоги: Прописати структуру уроку фізичної культури з позиції здоров'язбереження із використанням інноваційних технологій навчання. Виокремити ті інноваційні технології навчання, які можливо застосовувати в їхніх навчальних закладах. Розкрити основні проблеми щодо застосування сучасних підходів до організації та проведення уроків фізичної культури у своїх навчальних закладах.

Роль 3. Учні: Скомпонувати низку вимог до цікавого, сучасного уроку фізичної культури. Виокремити позитивні і негативні сторони уроків фізичної культури, які проходять в їхніх школах.

Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Звєнова Я.М.
Вправа
пазл
Василенко О.В.
пазл
Кардаш С.М.
пазл
Шевченко В.І
Презентація
Групова робота



Немає коментарів:

Дописати коментар