Психологія

Тема веб-квесту:

Особливості прояву підліткової кризи

Анотація
:

Веб-квест призначений для удосконалення психологічних знань вчителя. Ролі та завдання веб-квесту дозволять учасникам проаналізувати сучасні розвідки з питань підліткової кризи, визначити напрями та методи роботи вчителя з учнями, які потребують особливої уваги, посилити особистий рівень  знань з психології, що допоможе підвищити власну професійну ефективність. 

Очікувані цілі:

Посилення рівня психологічної компетентності вчителя щодо зазначеної тематики веб-квесту з метою удосконалення професійних навичок роботи з учнями в навчально-виховному процесі.


Автор веб-квесту:

Чижиченко Наталія Миколаївна

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 

№ з/п
Рекомендовані джерела
1
2
3
4
5
6
7

8

9

10

11


Ролі та завдання:
Роль 1:

Науковці: вивчають наукові підходи до визначення поняття «підліткова криза»та особливості її прояву.
Роль 2:

Психолог: визначає соціальну ситуацію, провідний вид діяльності та основні новоутворення підліткового віку.
Роль 3:

Учитель: вивчає форми, методи і стилі спілкування учителів з підлітками з метою профілактики конфліктних ситуацій та підвищення ефективності уроку.
 

Хід роботи:

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
-  сторінка сайту чи блогу та інше.
4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.

Результати  роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Кутейко Д. І.
посилання
Коваленко І.В.
Групова робота


Немає коментарів:

Дописати коментар