Творчість – це не сума знань, а особлива
спрямованість інтелекту,
особливий зв’язок між інтелектуальним життям
особистості
і прояви її сил в активній діяльності.
В.Сухомлинський
Тема веб-квесту: Особливості використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання
В.Сухомлинський
Анотація (короткий
опис):
Здатність до творчого осмислення та творчого використання на практиці здобутих компетенцій необхідна людині впродовж усієї трудової діяльності. Її формування відбувається в шкільні роки і велику роль у цьому відіграють заняття трудового навчання. Вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати творчу особистість учня.
Очікувані цілі:
Підвищення компетентності педагогів щодо особливості використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Автор веб-квесту:
старший викладач кафедри професійної освіти та менеджменту Пінчук Діана Миколаївна
старший викладач кафедри професійної освіти та менеджменту Пінчук Діана Миколаївна
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність
змісту темі згідно ролі
|
+
|
2
|
Унікальність
та оригінальність інформації
|
+
|
3
|
Відсутність
помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних
графічних об’єктів)
|
+
|
4
|
Оригінальність
дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
|
+
|
5
|
Наявність і
доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
|
+
|
6
|
Виваженість
добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
|
+
|
7
|
Доцільність
використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№
з/п
|
Рекомендовані
джерела
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4 | |
5
|
|
Роль 1. Учитель - теоретик: вивчає передові літературні джерела з питань педагогічної інноватики, інноваційних технологій в освіті
Роль 2. Учитель - історик: аналізує історичну складову з питань інноваційних технологій.
Роль 3. Учитель - дослідник: досліджує особливості інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Роль 3. Учитель - дослідник: досліджує особливості інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Роль 4. Учитель - практик: створює приклад уроку з використанням інноваційних технологій
Хід роботи:
1.
Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова
форма роботи).
2.
Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі
та згідно обраної ролі.
3.
Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну
презентацію відповідно шаблону (індивідуальна
форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою
веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні
дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна
форма роботи).
3.4. А
також за потреби:
-
відеоролик;
-
фотозвіт;
-
буклет;
-
сторінка сайту чи блогу та інше.
4.
Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці
"Результати роботи".
5. Продумати виступ.
"Если вы хотите стать на путь инноваций, то вы должны, быть способны на интуитивные суждения" Фред Смит
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та ініціали
|
Мультимедійна презентація
|
Додаткові матеріали
(за потреби)
|
|
Групова робота
|
|||
Тимащук О.В | |||
Дурманов О.М. | |||
Групова робота
|
Онлайн газета
|
Немає коментарів:
Дописати коментар