Тема веб-квесту:
Особливості прояву підліткової кризи
Анотація:
Веб-квест
призначений для удосконалення психологічних знань вчителя. Ролі та завдання
веб-квесту дозволять учасникам проаналізувати сучасні розвідки з питань
підліткової кризи, визначити напрями та методи роботи вчителя з учнями, які
потребують особливої уваги, посилити особистий рівень знань з психології, що допоможе підвищити
власну професійну ефективність.
Посилення рівня
психологічної компетентності вчителя щодо зазначеної тематики веб-квесту з
метою удосконалення професійних навичок роботи з учнями в навчально-виховному
процесі.
Чижиченко Наталія Миколаївна
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність
змісту темі згідно ролі
|
|
2
|
Унікальність
та оригінальність інформації
|
|
3
|
Відсутність
помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних
графічних об’єктів)
|
|
4
|
Оригінальність
дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
|
|
5
|
Наявність і
доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
|
|
6
|
Виваженість
добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
|
|
7
|
Доцільність
використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№
з/п
|
Рекомендовані
джерела
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
|
11
|
Ролі та
завдання:
Роль 1:
Науковці: вивчають наукові підходи до визначення
поняття «підліткова криза»та особливості її прояву.
Роль 2:
Психолог: визначає соціальну ситуацію, провідний
вид діяльності та основні новоутворення підліткового віку.
Роль 3:
Учитель: вивчає форми, методи і стилі
спілкування учителів з підлітками з метою профілактики конфліктних ситуацій та
підвищення ефективності уроку.
Хід роботи:
1.
Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова
форма роботи).
2.
Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі
та згідно обраної ролі.
3.
Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну
презентацію відповідно шаблону (індивідуальна
форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою
веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні
дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна
форма роботи).
3.4. А
також за потреби:
-
відеоролик;
-
фотозвіт;
-
буклет;
-
сторінка сайту чи блогу та інше.
4.
Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці
"Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище
та ініціали
|
Мультимедійна
презентація
|
Додаткові
матеріали
(за
потреби)
|
|
Групова робота
|
|||
Кутейко Д. І.
|
посилання
|
||
Коваленко І.В.
|
|||
Групова робота
|
Немає коментарів:
Дописати коментар